  • Data: 2003-07-09 09:26:09
    Temat: Re: e-maile reklamowe
    Od: "Damian" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:begmoa$6i9$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > żebyś się nie ździwił :)
    > cytuję: "Posłużenie się telefonem, wizjofonem, telefaksem, pocztą
    > elektroniczną,
    > automatycznym urządzeniem wywołującym lub innym środkiem komunikacji
    > elektronicznej w celu złożenia propozycji zawarcia umowy może
    nastąpić
    > wyłącznie za uprzednią zgodą konsumenta".

    no to fajnie zadzwonie i mowie: "dzien dobry moja firma ma dla pana
    atrakcyjna oferte reklamowa" w momencie kiedy koles mowi: tak (domyślnie
    prosze dalej) to rozumiem ze mam jego zgode bo jesliby nie chcial to by mi
    przerwal
    czyli
    moge wyslac maila o tresci : "szanowani panstwo nasza firma ma dla panstwa
    bardzo atrakcyjna oferte reklamowa, czy chca państwo zaznajomic sie ze
    szczegolami tej oferty"
    i to nie bedzie spam - w moim rozumieniu
    i jesli oni odpowiedza tak chcemy - oznacza to ze moge wyslac im ta ofere
    zgaza sie?