  • Data: 2004-03-28 21:17:42
    Temat: Re: dowod osobisty.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof 'kw1618" z Warszawy wrote:

    > idąc wyrzucić śmieci nie zabieram DO, ale zawsze mam przy sobie DO,

    To w końcu czasem nie zabierasz, czy zawsze masz przy sobie?

    > ponieważ bardzo to ułatwia sprawę... po prostu prościej
    > i szybciej jest dać się wylegitymować niż tłumaczyć kim
    > się jest, podawać dane, czekać na sprawdzenie,

    Fakt, ale tutaj padło pytanie o wymóg formalny, a nie o wygodę.

    > po za tym weź pod uwagę fakt, że jeżdżąc na rowerze wymagany
    > jest dowód osobisty

    Bzdura. Najwyżej karta rowerowa, motorowerowa lub dowolne prawo jazdy,
    ale to tylko dla nieletnich.

    > i ile prościej jest jeśli podczas wieczornego biegu (aby nie używać
    > imperialistycznych słów) coś ci się stanie, ktoś cię potrąci lub zabije...
    > to ewentualnym ratownikom jest prościej...

    Ponownie: padło pytanie o wymóg formalny, a nie o wygodę.

    Poza tym ma to dwie strony: jak ktoś Cię napadnie, to zdobędzie od razu
    klucze, dokument i ... adres.