  • Data: 2004-03-30 11:53:39
    Temat: Re: dowod osobisty.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Kwiatkowski wrote:

    > Kolega aktywny "anty-blachosmrodziarz" co wnoszę po swoistej interpretacji
    > PORD?

    ?!?!?!?

    Cie lubię samochodów (za bardzo), ale co to ma do stwierdzenia FAKTU, że
    do kierowania rowerem DO potrzebny nie jest?

    > Art. 96. 1.
    [ciach]
    > Art. 87. 1.
    [ciach]
    > Czy można jaśniej?

    Masz jakiś problem ze zrozumieniem języka polskiego? A może masz jakieś
    urojenia lubi inne delirium?

    Bo ja w żadnym z tych artykułów nie widzę wymogu posiadania (zwłaszcza
    przy sobie) DO podczaz jazdy rowerem.

    > Jeśli masz dowód - ukończyłeś 18 lat czyli na drodze (nie tylko ulicy w myśl
    > PORD) jadąc rowerem masz psi obowiązek posiadać DO lub kartę rowerową. za

    Hehehe. No i widzisz, jak znasz przepisy... DO może mieć i 13-latek,
    więc nie jest to żaden 'dowód ukończenia 18 lat'.

    A psi obowiązek, to masz ty - bo zdaje masz trochę do odszczekania.

    Jak to dokładnie wynika z zacytowanych przepisów (które zacytowałeś,a
    których zrozumieć już nie umiałeś) od osoby pełnoletniej nie są wymagane
    żadne uprawnienia do kierowania rowerem, motorowerem ani pojazdem
    zaprzęgowym.

    Oczywiście może się pojawić kwestia udowodnienia patrolowi, że te 18 lat
    się już ma, ale do tego DO nie jest konieczny - w przypadku młodych osób
    wystarczy dowolny inny dokument tożsamości (np. książeczka wojskowa), a
    w przypadku osób nieco starszych... no cóż - chyba żaden policjant nie
    będzie wątpił w pełnoletność kogoś, kto np. zaczyna łysieć?

    Hehe - Michaś Kwiatkowski jako policjant, zatrzymujący do kontroli
    jakiegoś starzyka na rowerze: "No tak, dziadku, ale nie macie dowodu,
    więc skąd ja mogę wiedzieć, czy macie już 18 lat?"

    Byłbyś uzasadnieniem co wredniejszych kawałów o milicjantach/policjantach.