  • Data: 2006-04-29 20:50:55
    Temat: Re: do Lookasik'a
    Od: xxxx <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Był 29 kwiecień 2006 roku (sobota) gdy o godz. 22:34, wszystkim znany
    *Lookasik* napisał(a):

    > tak jest

    > he he dobre..
    > kompetencje rady nadzorczej moga zostac rozszerzone tylko w drodze zmiany
    > statutu.. wiec jestesmy w punkcie wyjscia. W takiej sytuacjai moim zdaniem
    > mozna wniesc o stwierdzenie niewaznosci uchwaly jako sprzecznej z prawem w
    > trybie art. 425 ksh . Z tym ,ze zwroc uwage na to , kto moze zaskarzyc i w
    > jakim terminie.

    > przyznam szczerze ,ze nie wiem czy uznac ,ze niewazne zgodnie z art. 17 ksh
    > czy tez w razie uznania, ze uchwala wyrazajaca zgode jest niewazna
> [...]
    Nie byłem na WZ wiec nie sa mi w stanie udowodnić iż wiedziałem o niej
    wczesniej (uchwała nie była publikowana gdyż nie było obowiazku (nie było
    zmiany statutu)). Stsosuje sie więc chyba okres dwóch lat o ktorym mowa w
    art 425.
    Co sądzisz o notariuszach, ktorzy dopuścicli do podpisania katów sprzedaży.
    Wydaje mi się iż on (ona) jest też winna co najmniej zaniedbania.