  • Data: 2022-08-22 16:03:31
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 21 Aug 2022 14:14:48 +0200, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > środku lata referendum. Referendum ogarnięto w dwa tygodnie, a do dziś
    > Sąd nie zajął stanowiska, czy uchwała rady miasta jest legalna. Dzień
    > przed referendum na FaceBook trwała dyskusja, czy w ogóle się odbędzie.
    >
    > Wzięło w nim udział kilka procent, spośród których większość była
    > przeciwna budowie spalarni śmieci w tym miejscu - ale referendum było o
    > budowie w ogóle, więc i pośród przeciwników było lekkie wahanie, jak
    > głosować - bo z tymi odpadami coś robić jednak trzeba. Pytanie, czy
    > środek osiedla mieszkaniowego jest najszczęśliwszym miejscem budowy

    Bardzo szczesliwym, o ile tam prezydent miasta, radni popierajacy
    i dyrektor spalarni mieszka :-)

    Tylko sprawdzic, czy nie maja tam działek, ktore zamierzaja drogo
    wywlaszczyc a potem sp* w spokojne okolice :-)

    W sumie ... jakby tam zrobic sluzbowe mieszkanie dyrektorowi
    z obowiązkiem zamieszkania :-)
    No ale co dyrektor na smród poradzi, jesli takowego nie da sie
    uniknąc? Wezmie pensje, zatka nos, i poczeka do emerytury :-(

    > No i ogłoszono sukces - zacytuję w oryginale: "Większość mieszkańców
    > miasta jest za budową spalarni, albo nie jest przeciwna". W sumie racja,
    > bo mało kto przyszedł, więc nie ma dowodu na to, że są przeciwni.

    W sumie racja ...

    > A kto to stwierdził, że się należało. Kilku gości, pod których domy
    > teraz inni biegają?

    No to jest sprawiedliwosc w Polsce :-)

    > Ty chodziłeś? Z tego, co pamiętam potępiasz Generała.

    Ja tam potępiam, ale mam za daleko.
    Poza tym do potępiania byl dobry rok 1990, a nie 20 lat pozniej.

    > To należało go osądzić, a nie urządzać hucpy. Osądzić się nie dało, albo
    > nie chciano. Jeszcze by się okazało, że niewinny.

    Nie chciano/nie dalo sie,

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Wojciech_Jaruzelski

    "
    -6 grudnia 1991 - 51 posłów Konfederacji Polski Niepodległej złożyło
    do Marszałka Sejmu wstępny wniosek o pociągnięcie do odpowiedzialności
    konstytucyjnej i karnej przed Trybunałem Stanu 26 osób związanych z
    wprowadzeniem i realizacją stanu wojennego (w tym i Wojciecha
    Jaruzelskiego). Postępowanie prowadziła sejmowa Komisja
    Odpowiedzialności Konstytucyjnej Sejmu I i II kadencji[97].

    -23 października 1996 - Sejm II kadencji uchwałą umorzył postępowanie
    prowadzone w tej sprawie (M.P. z 1996 r. nr 67, poz. 629).

    -17 kwietnia 2007 prokuratorzy pionu śledczego Instytutu Pamięci
    Narodowej zakończyli śledztwo przeciwko autorom stanu wojennego -
    Wojciechowi Jaruzelskiemu i Czesławowi Kiszczakowi (w sumie aktem
    oskarżenia objęto 9 osób) i skierowali przeciwko nim akt oskarżenia do
    Sądu Rejonowego Warszawa-Śródmieście.

    Postępowanie sądowe rozpoczęło się w marcu 2008[98]. Akt oskarżenia
    nie został odczytany, gdyż sąd w maju 2008 nakazał prokuratorowi z
    IPN-u uzupełnienie materiału dowodowego[99] m.in. o przesłuchanie
    świadków Margaret Thatcher i Michaiła Gorbaczowa[100][101].
    "

    No i co - dęta sprawa, czy komunistyczny sąd?

    "Był również oskarżony w procesie o ,,sprawstwo kierownicze" masakry
    robotników Wybrzeża w grudniu 1970[102]"

    Kiszczaka sądzono jeszcze w sprawie Wujka.

    A za Wujka ... koledzy poszli siedziec?

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Pacyfikacja_strajku_w_
    kopalni_%E2%80%9EWujek%E2%80%9D

    Bez wiekszego rozglosu, po 28 latach ... a teraz jeszcze
    dezubekizacja ?

    J.