  • Data: 2022-08-21 21:15:50
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nawet nie wiem, że w ogóle się denerwował. A dopiero skąd bym miał
    > wiedzieć, czemu.

    Boś jesteś kulson... Jakby mu koło chuja latało to po co by komendanta
    wzywał i kazał pałować?

    > To Twój pogląd.

    Nie wątpię. Musisz sobie jakoś wytłumaczyć że stoisz po dobrej stronie:P

    > Bieganie i wrzeszczenie po prostu uważam za mało poważne. Nikt takich
    > ludzi nie traktuje poważnie.

    Wręcz przeciwnie. Tacy ludzie obalili mur berlinski, wcześniej obalili
    komunę i przed nimi uciekało słońce karpat.

    > Czyli cirkla kilkaset osób. Pozostali byli przeciwni, albo co najmniej
    > nie byli za.

    O pozostałych nic nie wiesz.

    > Pewnie. Tylko, czy to powód, żeby uprzykrzać innym życie?

    Jak kuba bogu tak bóg fidelowi...

    > Chyba trochę zbyt późno. Już chłop odszedł.

    Czemu za późno - stalin, hitler czy kadafi też nie żyją... Znów się
    migasz z odpowiedzią;)

    > Niektórych chyba sądzono. Podawano jakiś zatrzymanych.

    I co dalej. Na przykład kulson alfa stał się sławny jak dostał rozkaz
    siadać w czasie zatrzymania. Potem sąd uznał, że nie było podstaw do
    zatrzymania. Więc wiesz - to że kogoś kulsony zatrzymały nie świadczy o
    niczym.

    > Możesz rozwinąć?

    Pierwsze prawo godwina mówi, że kto pierwszy przywoła w dyskusji w
    internecie argumet o hitlerze przegrywa. Proponuję sodać druge z
    "oszołomami". Jak ci się kończą argumenty to zawsze tego sformułowania
    używasz:P

    > A wykluczysz? Mnie się zdarza kilku rzeczy pilnować dla hobby.

    Oczywiście że nie wykluczę ani nie zabronię. Każdy ma prawo robić z
    siebie idiotę (choć funkcjonariusz chyba nie...). Twoje prawo robić z
    siebie idiotę zadając idiotyczne pytania:P

    > Nie wiem. Zadzwoń do schroniska.

    Pod 112? I co mam powiedzieć? Że pewien kulson w internetach zapytał
    mnie skad wiem że mój dom nie będzie następny?

    > Widziałeś jakikolwiek urzędowy dokument?

    No raport. Chyba poważny - miliony na niego poszły. I co nie wierzysz?
    To jak się czujesz jak widzisz w telewizji kumpli pod schodami?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!