  • Data: 2022-08-17 10:31:32
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeszcze do końca lat 90-tych było ość popularne "zawieszenie" na jakimś
    > etacie i powierzenie obowiązków zupełnie gzie indziej. Znam kolegów,
    > których pozbawiono emerytur, a nigdy nie pracowali w SB. Jeden wydawał
    > kajaki w ośrodku szkoleniowym, który podlegał pod tę formację. Po SB
    > podlegały telefonistki, szyfranci.

    Nie widzieli z kim podpisują umowę o pracę, ale zakupy w "konsumach"
    fajnie się robiło?

    > Pod koniec tej formacji przenoszono milicjantów na etaty w SB, by ich
    > wysłać na szkołę oficerską, bo tam były wakaty, a żeby jechać na szkołę
    > trzeba było mieć etat oficerski.

    Wbrew ich woli?
    Nie zdawali sobie sprawy na jakie etaty ich przenoszono?

    > Nikt ich nie pytał nawet o zgodę, bo to
    > nie było przeniesienie z miejsca pracy, tylko gdzieś tam w tabelkach,
    > których nikt nie widział.

    Oczywiście... i oni wszyscy chodzili do pracy nie wiedząc dla kogo
    pracują, nie wiedząc na jakim etacie pracują...
    A teraz zdziwienie, jak to się stało, że PRL tyle lat dał radę przetrwać...

    Tylko czekam, gdy po pisie zacznie się wysyp takich, którzy chodzili do
    pracy nie wiedząc dla kogo pracują i na jakim etacie pracują i też będą
    zdziwieni jak to się stało, że taki pis tyle lat utrzymał się przy
    władzy, bo przecież oni nie pracowali dla pis, ale jakoś ich nie
    dziwiło, że mają etat za kilkanaście tysi po szkole robienia peruk, albo
    poprawnie w języku polskim zdania nie potrafią sklecić, ale kierownicze
    stanowisko w spółce skarbu państwa było. "Ja przecież tylko kolory pod
    paski tvpis dobierałem, nie moja wina, że tvpis podlegała pod tę
    formację, a tak w ogóle, to ja nie wiedziałem na jakim etacie pracuję i
    dla kogo".

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr