  • Data: 2006-09-23 22:33:58
    Temat: Re: definicja podpisu
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 23 Sep 2006 16:09:41 +0200, Kocureq napisał(a):

    > Czy jest gdzies prawna definicja podpisu?

    Nie ma.

    > Czesto spotykam sie z pojeciem "czytelny podpis", co juz mi troche nie
    > pasuje, jak ma byc moj podpis to on ni cholery nie jest czytelny :)

    Tia :) Ostatnio płacąc na stacji benzynowej podałem babce Vise, sęk w tym
    że niepodpisaną, bo dopiero co odebraną. Ekspedientka popatrzyła, podała mi
    długopis i kazała się podpisać. Potem podpis wykonany przed chwilą na jej
    oczach porównała z podpisem na paragonie!

    Najśmieszniejsze w tej historyjce jest to, że niedawno czytałem o dokładnie
    identycznym zdarzeniu i skwitowałem to tylko uśmiechem, bo przecież brak tu
    jakiejkolwiek logiki. A jednak... Kobiety są do tego zdolne i sam się o tym
    przekonałem :]

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl