  • Data: 2006-09-24 19:11:09
    Temat: Re: definicja podpisu
    Od: zbihniew <z...@a...me> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik scream napisał:

    > Tia :) Ostatnio płacąc na stacji benzynowej podałem babce Vise, sęk w tym
    > że niepodpisaną, bo dopiero co odebraną. Ekspedientka popatrzyła, podała mi
    > długopis i kazała się podpisać. Potem podpis wykonany przed chwilą na jej
    > oczach porównała z podpisem na paragonie!

    Widziałem sytuację, w której ekspedient w Empiku bardzo się zakłopotał.
    Wg procedury bowiem powinien zabrać niepodpisaną kartę (tak twierdził
    przynajmniej i wydaje mi się to prawdopodobne). Wykonał parę telefonów.
    W konću powiedział płacącemu żeby podpisał tę kartę od razu i tyle.
    Niemniej, można mieć pecha i trafić na kogoś bezwzględnie egzekwującego
    przepisy.