  • Data: 2003-11-07 17:36:56
    Temat: Re: data pewna
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pierwsza opcja jest na pewno prawidłowa. Druga, to będzie co najwyżej
    świadczyć, że umowę zawarto nie później niż. No bo wiadomo, że do
    notariusza musiałą być już przyniesiona. Pewne możliwości daje ustawa o
    podpisie elektronicznym. Tam jest coś takiego, jak podpis ze znacznikiem
    czasu - teoretycznie wóczas jest to data pewna. Nie wiem, czy nie
    wystarczyłoby w jakimś urzędzie przybicie stempla. Własnoręcznośc podpisów
    chyba urzędy gminy potwierdzać mogą, więc jak przybiją datowanik, to też
    powinno wystarczyć. Ale tego już nie jestem pewien.