  • Data: 2005-11-29 19:56:38
    Temat: Re: czego bank moze zadac
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skolowany napisał(a):

    > I tu mam powazne watpliwosci:
    > 1. Czy kotrakt z firma w ktorej pracuje juz prawie dwa lata (bez zezwolenia, bo
    > nie na terenie kraju, gdzie jest siedziba firmy) nie jest jest dla banku
    > wystarczajacy? To czy mam zezwolenie na prace, czy nie to sprawa moja i mojego
    > pracodawcy jak uwazam.

    Dla banku wystarczające jest to, co jest wystarczające dla banku -
    niestety, musisz się z tym pogodzić, albo szukac innego banku,
    Sporadycznie jest głosno o sprawach, głównie z inicjatywy GIODO, ale sa
    to za przeproszeniem, dupersztoły, nie poruszające istoty degeneracji
    systemu bankowego w RP :-(

    > 2. czy w zwiazku z tym moje dochody sa nielegalne???!!!

    oczywiście, że nie. Nielegalne mogą być przychody z przestępstwa

    > 3. Czy bank ma prawo zadac kopii moich zeznan podatkowych? I tu znowu uwazam, ze
    > to czy place podatki czy nie, to wylacznie moja sprawa i sprawa jako podatnika i
    > sprawa Urzedu Skarbowego.

    Deklaracja podatkowa jest dość ważnym elementem oceny wiarygodności
    klienta.

    > O ile to mozliwe to prosze o odpowiedz, jako ze mam ciagle watpliwosci czy bank
    > nie przekroczyl jednak pewnej granicy.

    Pamiętaj, że bank *MOŻE* żądac różnych kwotów, a Ty możesz ich nie dać.

    M.