  • Data: 2005-11-30 09:28:26
    Temat: Re: czego bank moze zadac
    Od: "Wirtualna" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "skolowany" <w...@t...pl> wrote in message
    news:dmib2f$dhi$1@opal.futuro.pl...

    > I tu mam powazne watpliwosci:
    > 1. Czy kotrakt z firma w ktorej pracuje juz prawie dwa lata (bez
    zezwolenia, bo
    > nie na terenie kraju, gdzie jest siedziba firmy) nie jest jest dla banku
    > wystarczajacy? To czy mam zezwolenie na prace, czy nie to sprawa moja i
    mojego
    > pracodawcy jak uwazam.

    żle uważasz, bo Państwo może skutecznie uniemożliwić ci legalną pracę - a
    spłata kredytu.....

    > 3. Czy bank ma prawo zadac kopii moich zeznan podatkowych? I tu znowu
    uwazam, ze
    > to czy place podatki czy nie, to wylacznie moja sprawa i sprawa jako
    podatnika i
    > sprawa Urzedu Skarbowego.
    wyobraź sobie, że to nie tylko twoja sprawa - bank pożycza ci kase, którą
    będzie chciał z powrotem. Jeśli urząd skarbowy dobierze się do twojego
    majątku, to bank pozostanie z niczym.

    > O ile to mozliwe to prosze o odpowiedz, jako ze mam ciagle watpliwosci czy
    bank
    > nie przekroczyl jednak pewnej granicy.

    wydaje mi się, że formułując sądy typu - czy pracuję legalnie oraz czy płacę
    podatki to tylko moja sprawa i wierzycielom od tych informacji wara, to ty
    przekraczasz pewną granicę. Zauważ, że to nie bank poprosił cię o wzięcie w
    nim kredytu tylko na odwrót.

    W,