  • Data: 2005-12-03 07:00:12
    Temat: Re: czego bank moze zadac
    Od: "Wirtualna" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "boguslaw" <b...@a...edu.pl> wrote in message
    news:dmmpsb$h8f$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Interes ma chronić, ale nie pomiatając przy tym innymi klientami, dzieki
    > którym ci pierwsi i BANK zarabiaja.
    zauważ, że bank i "ci pierwsi" nie są skazani na kredytobiorców - przy tak
    niskich stopach jak obecnie, często banki wybierają inne lokaty - i lepiej
    na tym wychodzą.

    > Zauważ, ze samochodem można wyjechać na ukrainę, można rozegrac gona
    > cześci..
    > Istnieje tylko jedno lepsze zabiezpieczenie niż hipoteka..
    ja znam conajmniej dwa.

    > Jest ZNAKOMITYM.
    > O ile wartośc nieruchomości znacznie przekracza kwotę kredytu.
    ok, masz mieszkanie warte 300 000 MLN w Warszawie a w nim rodzinę z 5
    dzieci. Mieszkanie spółdzielczo-własnościowe.

    Egzekwuj.... Ile czasu mija do spieniężenia?

    > Spróbuj rozwinąć swą myśl..
    > Co daje bankowi wiedza, ze czlowiek ma etet..przy kredycie na 25 lat ?
    nigdy nie twierdziłem, że taka wiedza stanowi zabezpieczenie - przeczytaj
    może jeszcze raz wątek.

    p.
    W,