  • Data: 2002-04-01 19:44:36
    Temat: Re: co po wypadku ?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 31 Mar 2002, Stanisław Pikul wrote:

    >+ Użytkownik "Piotr Wojcicki" <p...@p...net> napisał w wiadomości
    [...]
    >+ > > A po co Policja przy stłuczce?
    >+ >
    >+ > Zeby nie bylo pozniej problemow z ubezpieczeniem.
    >+ >
    >+ No właśnie. Potem kończy się narzekaniem na brak policjantów na ulicy,
    >+ bo gość, który wymusił pierwszeństwo i stłukł sobie i drugiemu
    >+ pojazdowi światła wie, że jemu nigdy jeszcze się nic takiego nie
    >+ stało, więc potrzeba Policjanta, który pouczy prawidłowo jadącego, że
    >+ wina jest po jego stronie.

    IMHO nieprawda.
    [...]
    >+ tej placówce ubezpieczyciela, gdzie polisę ma winny) i zgodnie spisać
    >+ niezbędny protokół. Główny problem tkwi w tym, że:
    >+ a. każdy z nas jest bardzo dobrym kierowcą i na pewno nie on jest
    >+ winien lecz ten drugi (bo to oferma);
    >+ b. nawet jak przypuszczam, że ja jestem winien to przecież dobrowolnie
    >+ się do tego nie przyznana;
    >+ c. nawet jak mi udowodnią winę to ten drugi był w zmowie z Policją i
    >+ niesłusznie go oskarżono.

    Pominąłeś (najważniejszy) punkt "d":
    d. oczywiście że to nie moja wina, fakty są przinaczone, a protokół
    podpisałem w szoku nie mając pojęcia że ktoś może próbować mnie
    naciągnąc (i "zgodnym" protokołem można sobie podetrzeć... :()
    [...]
    >+ Popytajcie swoich znajomych, ilu z nich przyzna się do uczestniczenia
    >+ w kolizji, ilu z nich powie - z mojej winy. To jest bardzo pouczając

    Na miejscu czy PÓŹNIEJ ? ;>

    Pozdrowienia, Gotfryd