    From: ">>Galeon<<" <g...@W...pl.i.to.wytnij>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co grozi za ....
    Date: Tue, 25 Jan 2005 00:29:49 +0100

    kalif napisał(a):
    > pilem...

    Mialem to samo, ze 3 lata temu (mialem 16 lat, a moze to bylo jak mialem
    17? mniejsza o to, bylem niepelnoletni)
    Na festynie miejskim bylo nudno... poszlismy po piwko do pobliskiego
    sklepu... 3 perły, pijemy w dosc nieuczeszczanym miejscu i jedzie sobie
    polonez... pewnie zapyta o droge pomyslalem, ale piwka szybko za siebie
    (tak dla pewnosci) Wychodzi 3 facetow szybko podbiegaja, wyciagaja z
    kieszeni odznaki i juz :P Wsiadamy do poldka... pada pytanie "Gdzie
    kupiliscie piwko, mowic ale wam wpier***my".... Pani ze sklepu mowi ze
    nie wiedziala ze mamy 16 blebleble...
    Juz na komisarjacie test alkomatem, moj wynik 0 (koledzy troche mieli,
    ale tez malo) Dmuchniesz jeszcze raz za 15 minut, pewnie jeszcze alkohol
    nie jest w obiegu ;) Pozniej 2 dmuchanie znowu 0. Policjant wkurwiony ze
    nie odniosl sukcesu kaze dmuchac 3 raz.... 0.00
    Ojciec musial mnie odebrac i na odchodne uslyszal ze jestem
    zdemoralizowana mlodzeza...
    Kilka dni pozniej...
    Na komisariacie dobry pan policjant spisal zeznania ja mialem 0 wiec mi
    mogli natrabic, koledzy zas zjedli odpowiednio pawelka, i jakies
    cukierki z alkoholem a piwko mielismy otwarte i sobie z nim siedzielismy
    (to nie jest zakazane) a zloty napoj kupil nam jakis nieznajomy... i tak
    to sie skonczylo.

    Powiem tylko, ze policjant ktory mnie przesluchiwal sam dziwil sie nowym
    przepisom (to byl okres, w ktorym przepisy zaczely obowiazywac) Mowil,
    ze sam wypilby piwko przed sklepem.... no ale nie moze, powiedzia ze nas
    dobrze rozumie.

    Grozili nam 5000 zł, ale wszystko dobrze sie skonczylo.