    From: "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: błąd notariusza...
    Date: Sat, 5 Jul 2003 16:22:25 +0200

    > Użytkownik "Slayer" <a...@o...pl> napisał
    > jego
    > |

    > hmmmm czyżby nie było takich przepisów?
    > czyżby notariusz mógł dochodzić swego jedynie na drodze cywilnej w sądzie?

    Odpowiem ci na podstawie tylko mojej pamięci bo kiedyś coś czytałem.
    Notariusz odprowadzi tyle ile wyliczył ale ewentualną korektę płacisz ty, bo
    US ma prawo sprawdzić poprawność naliczenia podatku i wezwać cię do
    uiszczenia różnicy i ma prawo chyba żądać czy ściągnąć z obu stron
    transakcji (jeśli są np. kupno, sprzedaż nieruchomości) bo chyba jego
    zapłata spoczywa na stronach solidarnie.
    Pozdrowienia Andrzej