eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobezprececensowy zamach na wolność › Re: bezprecedensowy zamach na wolność [Amerykański FB złamał Konstytucje RP cenzurą prewencyjną?]
  • Data: 2022-01-08 11:17:26
    Temat: Re: bezprecedensowy zamach na wolność [Amerykański FB złamał Konstytucje RP cenzurą prewencyjną?]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1j4CJ.108234$%G...@f...ams1...
    On 2022-01-07, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    >Dla mnie to jest dylemat gdzie zakreślić granice ingerencji państwa.
    >Jak
    >bardzo chronić tych co są, przepraszam, kretynami i nie do końca
    >ogarniają ciąg przyczynowo-skutkowy. W tym sensie, byłbym chyba nawet
    >bardziej skłonny pozwolić na takie działania monopoliście niż
    >drukarzowi, który odmawia przyjęcia zlecenia na broszurki lgbt.
    >Monopolistą trudniej się manipuluje prymitywną demagogią.

    Nie rozumiem. Nie wydrukuje jeden drukarz, to wydrukuje inny.

    A monopolista ... ma jakiegos wlasciciela/prezesa/zarzad, moze jest
    podatny na demagogie,
    moze nie jest podatny - to bedzie podatny na naciski,
    albo bedzie uprawial wlasna polityke, i obywatele przeczytaja tylko
    jednostronne opinie w jakims temacie ...

    J.