  • Data: 2022-02-01 23:18:14
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > W dniu 30.01.2022 o 00:22, n...@o...pl pisze:
    >
    > > Oczywiście szury mogą liczyć zakażenia.
    >
    > Ministery choroby to szury?

    Niech sobie liczy, jakiś miernik to jest. Ale na pewno nie nadający się do
    wyciągania żadnych wniosków tylko na jego podstawie.

    > Twoja sprawa. Ja tylko mówię, że szczepienia na covid już nie
    > zapobiegają zachorowaniu. Gardłuj jak chcesz - za trzy miechy to będzie
    > już oficjalne i będzie że "naukowcy nigdy nie mówili, że zapobiegają
    > zachorowaniu".

    A ja wciąż czekam na te twoje badania.

    Dodatkowo twierdzę, że samochody nie mające badań technicznych są
    bezpieczniejsze od innych. A to dlatego, że ich kierowca jadą ostrożniej!
    Piękny ten świat szurski...