  • Data: 2022-02-01 00:19:42
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-01-24 o 15:31, Olin pisze:

> [...]
    > nie precyzuje jak:
    >
    > "Kilka dni temu raka zdiagnozowano u prezydent Argentyny Cristiny Fernandez
    > de Kirchner. Na nowotwory leczyli się też w ostatnim czasie prezydent
    > Brazylii Dilma Rousseff, jej poprzednik Lula da Silva oraz prezydent
    > Paragwaju Fernando Lugo. Zdaniem prezydenta Wenezueli jest to bardzo dziwne
    > zjawisko,które trudno tłumaczyć.
    >
    > W przemówieniu dla żołnierzy Hugo Chavez sugerował, że być może za całą
    > sprawą stoi Biały Dom. Dodał, że nie są to bezpośrednie oskarżenia, tylko
    > "myślenie na głos". Hugo Chavez wielokrotnie oskarżał rząd USA o to że

    Rak czy jakieś mięśniaki czy żylaki na nogach są dziedziczne.
    Sąsiadka poszła sobie zoperować te swoje żylaki na nogach (po mamusi
    odziedziczyła). Za jakieś 3 m-ce tak straszne żylaki jej powyłaziły,
    jakieś poskręczne z tyłu łydek, że teraz chodzi już tylko w
    spodniach.Szkoda jej, bo ładna kobieta.

    > https://wydarzenia.interia.pl/zagranica/news-chavez-
    za-nowotworami-politykow-stoi-rzad-usa,nId,910315#ut
    m_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome

    --
    animka