eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoaplikacja kwarantanna › Re: aplikacja kwarantanna
  • Data: 2022-01-31 16:06:52
    Temat: Re: aplikacja kwarantanna
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 29.01.2022 o 23:49, m4rkiz pisze:

    > nie wygląda na czysto grzecznościowe, jest to wymóg ustawowy

    Niby ustawowy, ale :)
    Jeżeli nie posiadasz telefonu, lub taki, na którym nie da się
    zainstalować, to trzeba (niby) pisać oświadczenie i wysłać na policję.

    Gorzej, gdy telefon masz dobry, ale aplikacja nie działa. Więc niby masz
    wymóg używania aplikacji i jednocześnie nie możesz złożyć oświadczenia,
    że nie masz internetu, czy telefonu (bo oświadczyłbyś nieprawdę).

    Sytuacja:
    Dwa identyczne telefony (dosłownie identyczne, tylko inne numery
    telefonu), dwie osoby równocześnie skierowane na kwarantannę.

    Telefon pierwszy - aplikacja ściągnięta, zainstalowana, aktywowana
    podczas pierwszego podejścia.
    Telefon drugi - aplikacja ściągnięta, nie chce się uruchomić po
    zainstalowaniu.

    Telefon na infolinię z aplikacji. Infolinia z aplikacji podaje komunikat
    z numerem telefonu na infolinię (serio?). Pół godziny czekania z
    muzyczką doprowadzającą do szału, trzeba wyciszyć i zachować czujność aż
    odezwie się człowiek.
    Przedstawienie problemu człowiekowi, odpowiedź: to częsty błąd (no
    serio?), trzeba odinstalować i zainstalować ponownie może pomoże (no
    serio?). Faktycznie pomogło, aplikacja się uruchomiła i dało radę aktywować.

    Po trzech dniach.
    Telefon pierwszy - działa.
    Telefon drugi - aplikacja przestała się uruchamiać.
    Odinstalowanie i zainstalowanie ponowne - aplikacja zaczęła się
    uruchamiać. Ale nie przychodzi sms z kodem aktywacyjnym (info pod polem
    na kod: "brak wysyłki kodu aktywacyjnego może być spowodowane błędnymi
    danymi" - czy jakoś tak. Jakimi błędnymi, skoro nic się w danych nie
    zmieniło przez te trzy dni?)
    Telefon na infolinię, tym razem od razu na właściwą. Pół godziny
    czekania z muzyczką doprowadzającą do szału, trzeba wyciszyć i zachować
    czujność aż odezwie się człowiek.
    Przedstawienie problemu, odpowiedź: proszę odinstalować i
    zainstalować... halo! już zostało to zrobione, aplikacja się uruchamia,
    ale nie przychodzi sms z kodem aktywacyjnym... chwileczkę sprawdzam,
    dane są prawidłowe, nie wiem czemu sms z kodem nie wychodzi z serwera...
    może mamy jakieś problemy z serwerem? (to pytanie, czy stwierdzenie
    faktu?). Trzeba będzie spróbować jutro, ale jak nadal nie będzie
    przychodził, to co robić?
    Odpowiedź: jak przyjdzie/zadzwoni policja to przedstawić problem
    funkcjonariuszowi.

    Kolejne dwa dni.
    Telefon pierwszy - aplikacja nadal działa.
    Telefon drugi - nadal nie chce przyjść sms z kodem aktywacyjnym.

    W końcu na drugi telefon dzwoni funkcjonariusz z pytaniem czy się
    przebywa w domu. Przebywa się, ale jest taki problem, że aplikacji nie
    można używać i infolinia kazała przedstawić problem, bo jest ustawowy
    wymóg używania aplikacji i... halo? Eeee... ale ja dzwonię, żeby się
    dowiedzieć, czy osoba na kwarantannie przebywa w miejscu kwarantanny i
    my nie zarządzamy aplikacją...

    Do końca kwarantanny telefon pierwszy - aplikacja działała, a na drugi
    dzwoniła policja co jakiś czas.

    Pozdrawiam
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1