  • Data: 2003-12-29 17:02:18
    Temat: Re: akt notarialny - kupno mieszkania od developera
    Od: "Notek" <...@...n> szukaj wiadomości tego autora

    > JAk to nie mozna? Przeciez ja tak zrobilam. Umowa przedwstepna u
    > notariusza jak najbardziej jest mozliwa, developer krecil nosem, ale sie
    > zgodzil. A na jakiej podstawie (przepisu) Twoj developer twierdzi, ze
    > nie mozna? Wlasnego widzimisie? Naciskaj na nich!

    Jak? Mowic kazdy moze....

    > A budynek juz stoi? Bo jezeli nie, to kredytodawca nie da Ci raczej
    > calej sumy na raz, tylko bedzie wplacal w transzach zgodnie z postepem
    > budowy. Jezeli budowa stanie kredyt moze ban wstrzymac (tak robi np. GE
    > Bank Mieszkaniowy).

    Budynek stoi, mieszkania przekazane. ZTCW inni lokatorzy tez kupili
    na umowe przedwstepna i czekaja na zaproszenie do podpisania
    aktu notarialnego. Boje sie wplacac 100% zeby nie bylo pozniej
    takiego przekretu jak z firma Pontus z Wroclawia ktora oglosila
    upadlosc i w tej chwili syndyk wystawil na sprzedaz mieszkania
    juz raz sprzedane ale bez aktow notarialnych. Lokatorzy sa bez
    szans gdyz jak wiadomo w pierwszej kolejnosci zaspokaja sie
    roszczenia skarbu panstwa. No wiec czego mam żądać od
    developera zanim dokonam pelnej zaplaty za mieszkanie ?
    Wie ktos ?