  • Data: 2015-07-19 21:31:42
    Temat: Re: adwokat ..
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź> szukaj wiadomości tego autora

    No dokładnie. Jesli reprezentuję stronę jako jej pełnomocnik - powiedzmy
    członek jej władz upełnomocniony przez pozostałych - to na moją rzecz sąd
    wynagrodzenia chocby po stawce urzędowej (o zapłatę to dałoby się pożyć i
    nawet z tego wyżyć) nie zasądzi nie wiedzieć czemu (no wiedzieć, tyle że
    zasądzanie wynagrodzenia pełnomocnika strony będącego wyłącznie adwokatem
    lub radcą jest nieuczciwe).

    -----