  • Data: 2004-10-06 06:55:56
    Temat: Re: Zniszczenie komputera a odszkodowanie...
    Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    >Jak nie spółdzielnię to ....  zakład elektroenergetyczny ;)

    Zakład energetyczny (STOEN) - Po pierwsze gdyby bylo to z ich winy to zasilania
    nie byloby w calym bloku, dzielnicy.
    A zasilanie utracila jedna z trzech faz na jednej z klatek.
    Wlasnie w momencie wlaczenia tego "glosniego urzadzenia" (wiertarki udarowej czy
    mlota elektrycznego) nastapila awaria i przerwa w dostawie prądu!

    > Po czym to wnosisz?

    Po tym ze bede bronili siebie...

    > Jak napisałeś, powyżej, według ciebie kobieta jest winna bo nie podaje
    > nazwy firmy ....
    Nie! Ona twierdzi ze nie bylo u niej remontu! Bylo tylko malowanie.
    A odmawia po pierwsze podania swoich danych oraz danych firmy remontujacej!

    > Wystarczy że ruszysz czaszką, a nie chęcią zemsty na sąsiadce i zaczniesz
    > egzekwować swoje prawo.

    Nie palam checia zemsty, tylko zadam zadosciuczynienia i pokrycia strat!
    A jaka mialbym podstawe do oskarzenia innego sasiada?
    Tylko tam spowodowano awarie, przed wlaczeniem urzadzen o ktorych pisalem
    wszystko bylo ok! Poza tym pozostalych sasiadow raczej nie bylo w mieszkanach.
    I zostaje mi oskarzyc spoldzielnie oraz sasiadke.

    Krzysztof