  • Data: 2004-10-06 12:38:38
    Temat: Re: Zniszczenie komputera a odszkodowanie...
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 6 paź o godzinie 13:11, na pl.soc.prawo, szerszen napisał(a):

    > i to jest twoja droga postepowanie, "wredna babe" zostaw na razie w spokoju

    Co już dwa tygodnie temu sugerowałem pytającemu :)

    > najpierw spoldzielnia i jej elektryk ktory stwierdzi co sie stalo i orzecze
    > o ewentualnej winie sasiadki

    Upsss... no nie czyń z elektryka experta ;) - chyba że tego z 'Ustrki'
    TVN-owej ;)
    Obstawiam dólary przeciw orzeszkom że konserwator tzw. "złota rączka" jak
    nic nie ma uprawnień ani wiedzy technicznej po temu by wydawać opinie,
    ekspertyzy.
    Ale chodzi o to że SM _musi_ ustosunkować się do roszczeń poszkodowanego
    pisemnie. W razie odmowy - kolejny etap drogi dla poszkodowanego jest
    oczywisty ;)

    > a dopiero pozniej bedziesz dochodzil swoich praw od winowajcy

    Winowajcy .... hmmmm .... - baaardzo wiele winy leży tu po stronie SM -
    jeżeli nawet nie cała!
    zależy co ustali 'expert' - w każdym bądź razie skoro podczas badań
    instalacji co podnosił poszkodowany powyżej, jakiś pomiarowiec juz w
    zaleceniach pokontrolnych sugerował, nakazał wymianę WLZów - to widać
    winnego który zaniedbał swoich obowiązków i naraził na straty swoich
    lokatorów ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423