  • Data: 2004-10-06 07:28:46
    Temat: Re: Zniszczenie komputera a odszkodowanie...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <1...@n...onet.pl>, p...@o...pl wrote:
    > Nie palam checia zemsty, tylko zadam zadosciuczynienia i pokrycia strat!
    > A jaka mialbym podstawe do oskarzenia innego sasiada?
    > Tylko tam spowodowano awarie, przed wlaczeniem urzadzen o ktorych pisalem
    > wszystko bylo ok! Poza tym pozostalych sasiadow raczej nie bylo w mieszkanach.
    > I zostaje mi oskarzyc spoldzielnie oraz sasiadke.

    A jak wyobrażasz sobie udowodnienie związku przyczynowego pomiedzy obecnością
    u niej tej ekipy a zniszczeniem sprzętu? Wiesz, że będziesz musiał taki
    związek klarownie udowodnić? To, że ktos coś gdzies remontował, nagle trzasło,
    zgasło a potem się okazało, że poniosłeś stratę, w żaden sposób nie dowodzi
    winy remontujacych. Mógł to byc w końcu przypadek a na tobie będzie spoczywał
    ciężar wykazania że nie był i jeszcze udowodnienia że zawiniło to/ten a nie
    kto inny.

    --
    Marcin