  • Data: 2004-10-07 08:00:43
    Temat: Re: Zniszczenie komputera a odszkodowanie...
    Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    >Dobrze. Skoro jest to tak jednoznaczne to nie trać czasu na pisanie na listę
    > tylko wal w ciemno do sądu.

    Opisalem sprawe, spodzielnia zawinila poniewaz zle zabezpieczyla.
    Ale to oni moga napisac wszytko, a ja mam tylko slowa...
    Przeciez wiadomo nie od dzis ze sady wierza w 'papier' a dopiero pozniej
    opieraja sie na slowach...

    > Mozesz przybliżyć czego to dowodzi i co w tym sensacyjnego?

    Czemu uwazasz ze jest cos w tym sensacyjnego?
    Ja opisalem co zauwazylem...
    Wytlumaczono mi ze jesli robotnicy mieli zepsuta maszyne, zalozyli bezpiecznik z
    grubym drutem, i wiercili w czyms co jest uziemnione - to do momentu kiedy nie
    wystrzelil bezpiecznik na tablicy glownej (kilka klatek dalej) - w sieci
    pojawilo sie 230V na przewodzie na ktorym powinno byc 230V i drugie 230V na
    przewodzie na ktorym jest "0" najprosciej liczac 230+230=460V

    Krzysztof