  • Data: 2004-10-06 09:38:22
    Temat: Re: Zniszczenie komputera a odszkodowanie...
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 6 paź o godzinie 08:55, na pl.soc.prawo, p...@o...pl napisał(a):

    > Zakład energetyczny (STOEN) - Po pierwsze gdyby bylo to z ich winy to zasilania
    > nie byloby w calym bloku, dzielnicy.

    O rany .... człowieku - przykład z zakładem energetycznym podałem aby
    uzmysłowić Ci Twój brak zrozumienia sprawy. kto dostarcza do twojego
    mieszkania energię elektryczną? Zakład Elektroenergetyczny wespół z PSE
    oraz ....... poprzez urządzenia leżące w gestii spółdzielni.
    Skoro sam twierdzisz że parametry sieci i dostawy energii elektrycznej
    przez ZE zostały zachowane to kto zostaje w dalszym etapie? Przez czyje
    urządzenia jest JESZCZE dostarczana energia do twojego mieszkania?

    > A zasilanie utracila jedna z trzech faz na jednej z klatek.
    > Wlasnie w momencie wlaczenia tego "glosniego urzadzenia" (wiertarki udarowej czy
    > mlota elektrycznego) nastapila awaria i przerwa w dostawie prądu!

    W tym samym momencie np załączył się wentylator u pana heńka spod '8' ;)
    - i co teraz? :P

    > Po tym ze bede bronili siebie...

    Strata jest bezsporna, powstała na skutek wadliwie działających urządzeń
    należących do SM - logiczne że będą starać się ograniczyć swoją winę, ale
    pozostaje ona jednak ich udziałem. W jaki sposób SM będzie dochodzić
    EWENTUALNYCh swoich roszczeń w stosunku do kogoś - to nie twój interes.

    > Nie! Ona twierdzi ze nie bylo u niej remontu! Bylo tylko malowanie.
    > A odmawia po pierwsze podania swoich danych oraz danych firmy remontujacej!

    I bardzo dobrze czyni "spuszczając" Cię - wykaż jej winę!!

    > Nie palam checia zemsty, tylko zadam zadosciuczynienia i pokrycia strat!

    Więc ich dochodż od tego od kogo POWINIENEŚ ZACZĄĆ "ścieżkę służbową"!!

    > A jaka mialbym podstawe do oskarzenia innego sasiada?

    A jaka masz podstawę by oskarżać tą kobietę??
    Taką że akurat żyje? Że była w mieszkaniu?
    człowieku - zdarzają się przypadki, to są tylko urządzenia, mają one swoja
    określoną żywotność, określone ilości np. załączeń itp itd.

    > Tylko tam spowodowano awarie, przed wlaczeniem urzadzen o ktorych pisalem
    > wszystko bylo ok!

    Cholera, wczoraj działało a dzisiaj już nie .....

    > Poza tym pozostalych sasiadow raczej nie bylo w mieszkanach.

    Jaki to ma związek przyczynowo - skutkowy ??

    > I zostaje mi oskarzyc spoldzielnie oraz sasiadke.

    Z oskarżeniem sąsiadki przez Ciebie - życzę powodzenia :) - tzn. miałem na
    myśli - oszczędż sobie pieniactwa - skieruj roszczenia pod PRAWIDŁOWYM
    adresem.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423