  • Data: 2015-01-20 09:35:48
    Temat: Re: Zmiany w Ochronie Danych Osobowych
    Od: n...@t...net.pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 15 stycznia 2015 14:52:07 UTC+1 użytkownik szerszen napisał:

    > To są w 100% dane wrażliwe.
    >
    > Dane o wierze, stanie zdrowia itp, są danymi szczególnie chronionymi i
    > na ich pozyskanie trzeba mieć pisemną dorozumianą, a nie domniemaną
    > zgodę osoby zainteresowanej lub jej opiekuna prawnego.

    A na co te dane są wrażliwe?

    Puknijta się te głupie łby.

    Co, że ktoś jest jakiegoś tam wyznania - to co - wstyd?
    To, że Ania Przybylska zachorowała na raka - to co - wstyd?

    Po cholerę te kretyńskie tajemnice. Naprawdę ale katolicyzm
    podobnie jak komunizm zrobił z nas stado bezmyślnych baranów.

    Po raz kolejny krzyczę - wystarczą odpowiednie zapisy w KC i KK
    i można zlikwidować to kretyńskie GIODO.

    Andrzej.