  • Data: 2015-01-20 13:15:29
    Temat: Re: Zmiany w Ochronie Danych Osobowych
    Od: n...@t...net.pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 20 stycznia 2015 11:03:44 UTC+1 użytkownik szerszen napisał:

    > Krzyczeć możesz, ale dopóki GIODO jest i są takie przepisy, te dane
    > trzeba tak traktować.

    Ale to nie przeszkadza mi w krytyce tworzenia systemu
    utrudniającego nasze życie a służącego jedynie do inwigilacji
    i tworzenia sztucznych okazji do nakładania kar finansowych
    korzystnych dla polityków, którzy tą kasę przygarną.

    Gdyby ten system był poważny to nie zabierałbym głosu
    ale nie jest poważny bo - komu służy GIODO.

    Gdzie jak gdzie ale grupa pl.soc.prawo jest odpowiednia
    do wykazania tego typu bardzo upierdliwych absurdów.
    No i wymagać od kandydatów na zarządzanie państwem
    odpowiednich zmian w naszym prawie, a po wyborach
    rozliczać i... karać karą więzienia za wszelkie
    oszustwa wyborcze bo tracimy czas i jesteśmy coraz
    słabsi przez takich oszustów.

    Andrzej.