    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdjęcie do dowodu
    Date: Sun, 19 Jun 2022 02:54:06 +0200

    W dniu 2022-06-18 o 19:22, Akarm pisze:

    > Nie wszystko dało się załatwić bez wizyty w urzędzie.
    > Kilka lat temu zrobiłem sobie zdjęcie, wymieniłem w photoshopie tło na
    > białe, wysłałem z kwestionariuszem, a po paru tygodniach musiałem iść i
    > osobiście odebrać dowód.
    > Ale faktycznie, dlaczego teraz się nie da? Sprawdziłem, nie można.
    > Zostały jeszcze tylko wskazówki do przesyłania wniosku i zdjęcia przez
    > Internet, ale jak widać nieaktualne.

    Mnie kazały iść do fotografa (którego zawsze polecają), a potem nie
    chciały przyjąć zdjęcia, bo papier im się niepodobał. Nakłócilam się
    strasznie, bo mnie zdenerwowała. powiedziałam jej czy to moja wina, że
    polecany przez was fotograf ma taki dziadoski papier fotograficzny? Mam
    w domu lepszy, ale nie chciałyście przyjąć mojego zdjcia.
    Poszła po kierowniczkę i kierowniczka kazała przyjąć to zdjęcie.
    Najśmieszniejsze było to, że jak tam byłam to przyszedl jakiś człowiek i
    mówi do ochroniarza, że chce się spisać. Dawno po spisie już było,
    zresztą SPIS to nie tutaj.
    Normalnie dostałam histerycznego śmiechu jak ten ochroniarz mu
    tłumaczył, a ten dalej był uparty. Siedział obok mnie jakiś facet (może
    policjant w cywilu) i mówi: ja mogę pana spisać. :-)

    --
    animka