  • 1. Data: 2022-06-18 11:43:07
    Temat: Zdjęcie do dowodu
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Ktoś wie czy można zanieść do urzędu zdjęcie do nowego dowodu w formie
    pliku na penie?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2022-06-18 13:07:39
    Temat: Re: Zdjęcie do dowodu
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Ktoś wie czy można zanieść do urzędu zdjęcie do nowego dowodu w formie
    > pliku na penie?

    Nie.

  • 3. Data: 2022-06-18 14:56:28
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    cef w

    > Nie.

    Zanieść można, ale nie przyjmą wniosku o dowód z takim ;P

    --
    Tomasz

  • 4. Data: 2022-06-18 15:30:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 Jun 2022 14:56:28 +0200, Tomasz napisał(a):

    > cef w

    > Zanieść można, ale nie przyjmą wniosku o dowód z takim ;P

    Cholera a tak fajnie było do 21 roku że można było wszystko załatwić
    online. Ciekawe czemu to zakończyli.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2022-06-18 19:22:12
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Cholera a tak fajnie było do 21 roku że można było wszystko załatwić
    > online. Ciekawe czemu to zakończyli.

    Nie wszystko dało się załatwić bez wizyty w urzędzie.
    Kilka lat temu zrobiłem sobie zdjęcie, wymieniłem w photoshopie tło na
    białe, wysłałem z kwestionariuszem, a po paru tygodniach musiałem iść i
    osobiście odebrać dowód.
    Ale faktycznie, dlaczego teraz się nie da? Sprawdziłem, nie można.
    Zostały jeszcze tylko wskazówki do przesyłania wniosku i zdjęcia przez
    Internet, ale jak widać nieaktualne.

    --
    -
    Akarm

  • 6. Data: 2022-06-18 19:31:55
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    Jacek Maciejewski w
    > Cholera a tak fajnie było do 21 roku że można było wszystko załatwić
    > online. Ciekawe czemu to zakończyli.

    O paluchu (odciski) się rozbiło wszystko

    --
    Tomasz

  • 7. Data: 2022-06-18 20:36:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 Jun 2022 19:31:55 +0200, Tomasz napisał(a):

    > Jacek Maciejewski w
    >
    > O paluchu (odciski) się rozbiło wszystko

    Ano prawda, przedobrzyli.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2022-06-19 02:54:06
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-06-18 o 19:22, Akarm pisze:

> [...]
    > Ale faktycznie, dlaczego teraz się nie da? Sprawdziłem, nie można.
    > Zostały jeszcze tylko wskazówki do przesyłania wniosku i zdjęcia przez

    Mnie kazały iść do fotografa (którego zawsze polecają), a potem nie
    chciały przyjąć zdjęcia, bo papier im się niepodobał. Nakłócilam się
    strasznie, bo mnie zdenerwowała. powiedziałam jej czy to moja wina, że
    polecany przez was fotograf ma taki dziadoski papier fotograficzny? Mam
    w domu lepszy, ale nie chciałyście przyjąć mojego zdjcia.
    Poszła po kierowniczkę i kierowniczka kazała przyjąć to zdjęcie.
    Najśmieszniejsze było to, że jak tam byłam to przyszedl jakiś człowiek i
    mówi do ochroniarza, że chce się spisać. Dawno po spisie już było,
    zresztą SPIS to nie tutaj.
    Normalnie dostałam histerycznego śmiechu jak ten ochroniarz mu
    tłumaczył, a ten dalej był uparty. Siedział obok mnie jakiś facet (może
    policjant w cywilu) i mówi: ja mogę pana spisać. :-)

    --
    animka

  • 9. Data: 2022-06-19 10:33:28
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 18.06.2022 o 19:31, Tomasz pisze:
    > Jacek Maciejewski w
    >
    > O paluchu (odciski) się rozbiło wszystko

    A kończy się na tym, że przez 3 kwadranse usiłują pobrać odcisk kolejno
    z każdego z 10 palców, piszą protokół o niemożności pobrania odcisków i
    wystawiają dowód bez.

    MJ

  • 10. Data: 2022-06-20 11:17:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Jun 2022 13:07:39 +0200, cef wrote:

    > Nie.

    A nie mozna zlozyc wniosku elektronicznie?

    Bo papierowy, to oni zdjecie i tak zaraz skanują :-)

    J.