  • Data: 2023-03-28 18:43:44
    Temat: Re: Zarzuty z dupy cd
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.03.2023 o 16:12, J.F pisze:

    > Ale to "normalnie" to jak?
    > Przychodze i czytam, przychodze, skladam wniosek i wychodze?

    Dzwonisz i umawiasz się - terminy są generalnie na następny dzień
    (przynajmniej ja tak trafiłem).

    A za kowidu mogłeś składać wniodek jak sprawę miałeś za nie dalej niż
    dwa tygodnie ale trzy dni przed sprawą nie wydawali:P

    > No ale trzeba działac, bo zaraz sie monitoringi na kulsonariacie
    > skasują, albo sąd nie wezmie pod uwage, bo trzeba bylo wczesniej
    > zglaszac, albo trzeba skazac, bo juz nie ma czasu na wyjasnianie ..

    Nakazówka to taka zerowa instancja - klepią to o co są wnioski bez
    sprawdzania i może się obwniony zgodzi. Jak nie to składasz sprzeciw i
    zaczyna się normalny proces. W sumie to nie wiem po co to - chyba dla
    zachowania pozorów że to sędzia się przychyla wnioskowi choć w praktyce
    bez czytania.

    > Pismak moze cokolkwiek napisac. W tym i swoj wniosek, ze nie pokazał
    > dokumentów, bo i jak ..

    Pismak może napisać cokolwiek a i tak będzie bardziej wiarygodny niż
    kulson - a zwłaszcza kulsoni niedorzecznik:P We wszystkich medialnych
    sprawach okazywało się że pismaki mieściły się od biedy w definicji
    "mniej więcej tak właśnie było" a kulsony na ogół ordynarnie kłamału.
    Takie czasy że kulson ma ujemną wiarygodność.

    Kto - robert czy ten gość? ;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!