  • Data: 2020-10-08 16:09:01
    Temat: Re: Wyrys z ewidencji gruntów i budynków.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 6 października 2020 16:27:55 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    > No właśnie nie wiadomo czy a) czy b) więc potrzebny wgląd w wyrys.

    Zacząć można od księgi wieczystej garażu, tam może być wyjaśnienie - np. u mnie jest
    w pozycji "liczba izb": "1 - hala garażowa, 92 - komórki lokatorskie".

    Numer księgi garażu znajdziesz w głównej księdze nieruchomości.

    A skąd masz pewność, że nie c)?
    Masz taką piwnicę?
    A nawet mieć nie musisz - jak wiesz, który sąsiad ma, to sprawdź w KW jego mieszkania
    - a jak nie wiesz, to w ostateczności możesz przejrzeć KW wszystkich mieszkań w
    budynku - bo ile ich może być (tzn. może, u mnie przy poprzednim mieszkaniu było
    775)?