  • Data: 2020-10-14 17:48:49
    Temat: Re: Wyrys z ewidencji gruntów i budynków.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 14 października 2020 17:04:39 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    > Fałszywy wniosek.
    > Zwróć uwagę, co zwykle jest określane pojęciem "pomieszczenia przynależnego" -
    pomieszczenie oddalone od "głównego" lokalu.
    > Przecież nie nazywasz pomieszczeniem przynależnym np. WC będącego w obrysie Twojego
    lokalu, a gdyby to WC było w korytarzu na
    > piętrze i to jeszcze innym, to co innego.
    > A mówimy o powiedzmy jakichś wnękach w garażu, może być częściowo zamurowanych z
    wstawionymi drzwiami, czy jakie tam się kreski
    > postawiło architektowi.

    Hmmm, sądzisz, że mogli zrobić takie komórki, do których jest wejście tylko i
    wyłącznie z hali garażowej - a więc z wydzielonego lokalu - i te komórki są
    pomieszczeniami przynależnymi?
    Hmmm, kto wie, deweloperzy mieli różne pomysły.
    KW od garażu w bloku z poprzednim mieszkaniem nie zgłębiłem - a tam też były jakieś
    mityczne miejsca dla jednośladów - mityczne, bo nigdy na nie nie trafiłem (może były
    w garażu w drugim bloku, WM obejmowała dwa) - oraz właśnie takie komórki - wnęki z
    ażurowymi drzwiami, wchodziło się tylko i wyłącznie z garażu. Ale czy te komórki były
    pomieszczeniami przynależnymi do lokali czy też częścią garażu - nie wiem, jak będę
    miał chwilę i odszukam nr KW poprzedniego mieszkania, to sprawdzę.

    Hmm, czy pomieszczenia przynależne, to można się zastanawiać - ale u mnie też garaż
    nie jest "monolitem" w obrębie swojego obrysu, jest np. separator, zbudowany na
    poziomie -3 na jednym z miejsc postojowych, które na poziomiach -2 i -1 są tymi
    "tylnymi" z miejsc "rodzinnych".
    Normalnie ściany z cegieł od podłogi do sufitu i drzwi.

    W sumie to wyobraźnia deweloperów nie zna granic, a urzędy też ją niestety
    przyklepują :(