  • Data: 2020-07-01 14:02:34
    Temat: Re: Wybory bez pieczatki
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-07-01 o 13:30, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A nieslusznie, moze ci wcisneli niewazna karte !

    Na mojej karcie jedna pieczętka na dole była czarna (ksero), a druga na
    dole czerwona.

    > Kamery to nie byl glupi pomysl, ale jak widac - cos PiSowi przestalo
    > zalezec :-)

    Gdzieś czytałam, że dobrze by było gdyby każdy przed wrzuceniem karty do
    urny zrobił jej zdjęcie telefonem.

    Poza tym pierwszy raz spotkałam sie z tym, że lista do podpisu z ludźmi
    w budynku była zakryta czarną folią, a odsłonięte tylko okienko do podpisu.

    --
    animka