  • Data: 2020-07-07 07:41:42
    Temat: Re: Wybory bez pieczatki
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-07-2020 o 00:20, Animka pisze:
> [...]
    a.pl...
    denckie-2020/Wybory-2020.-Jak-glosowac-Brak-czerwone
    j-pieczeci-i-niewazne-glosy-w-Zakopanem

    > Stemplowano wszystkie karty. Tak trzeba było.
    > Teraz byłopo jednej karcie, więc z niby jakij kupki miał wziąć.

    Ja byłem dawno w komisji, wtedy nie kazano nam stemplować wszystkich,
    tyle, że osobno rozliczało się karty ostemplowane i nieostemplowane.
    Nie wiem jak jest teraz, jak napisałem, do komisji wkręciłem sie wiele
    lat temu z ciekawości, poprosiłem kolegę, który aktywnie działał w
    jednej partii i za to, że pomogłem w rozklejaniu plakatów wtedy mnie
    wkręcił. Ciekawe doświadczenie. Jak napisałem, nie wiem jakie przepisy
    obowiązują obecnie - wtedy nie stemplowało się wszystkich kart, które
    się otrzymało.
    --

    http://kaczus.zrzeda.pl