  • Data: 2003-10-06 11:59:32
    Temat: Re: Wspólnik oszust.
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2003-10-06 10:46 ws napisał(a):

    >Witam.
    >Stoje przed wielkim problemem. 2 lata temu odszedlem ze spolki (bylem
    >wspolwlascicielem 2-osobowej spolki). Odszedlem ze wzgledow finansowych
    >(zaleglosci w placeniu skladek ZUS niepewnosc istnienia, dlugi). Rozstalismy
    >sie na tej zasadzie, ze mial mnie splacic a on przejmuje calosc firmy z
    >majatkiem (skromnym) oraz dlugami. Niestety ciaglym jego zbywaniem nie
    >doczekalem sie umowy pisemnej zawierajacej to wszystko do czego sie
    >zobowiazal. W zeszlym tygodniu dostalem wezwanie do ZUS celem uzupelnienia
> [...]
    Myślę (ale niech ktoś jeszcze potwierdzi), że zawarliście umowę w formie
    ustnej. Ważność takiej umowy jest taka sama, jak pisemnej. Nie powinno
    być kłopotów w sądzie, jeśli są świadkowie.
    - Szwejk

    --
    www.republika.pl/portfoljo (o mnie)
    www.wielkawojna.prv.pl (1914-18)

    "I'm just a dreamer, I dream my life away"