    From: "BartekB" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wścibski pracodawca
    Date: Thu, 29 Jul 2004 09:24:49 +0200

    Użytkownik "Plumpi" napisał
    > Pracownik musi mieć świadomość i wiedzieć, że jego konkretna płaca
    przelewa
    > się w jego płacę. Ponad to musi mieć punkt odniesienia. Musi wiedzieć
    ile
    > kolega zarobił premii za wykonanie większej pracy. [..]
    > jeżeli ktoś chce dorobić po godzinch, niech
    > dorabia w twojej firmie. Po co ma się trudzić po godzinach na swoim,
    aby
    > zdobyć i obsłużyć klienta ? [..]
    > z punktu widzenia kija. Niestety częściej
    > marchewka jest skuteczniejsza.

    O, takiego pracodawce z takim zdrowym podejsciem do tematu bym sobie
    zyczyl :) Moze przypadkiem szukasz pracownikow? :)
    pzdr.
    B.

    PS. To ostatnie "niestety" mam nadzieje, ze oznacza "niestety" dla
    przedpiszcy? :) Bo to prawda ogolnie znana, ze z niewolnika nie ma
    pracownika :) Choc zbyt czesto niektorzy o tym zapominaja...

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."