  • Data: 2022-03-02 01:33:00
    Temat: Re: Wjechali [amunicja kasetowa (WP+1)]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:
> [...]
    M2Q2OWM0Ny1jZDdmLTQzMjktODczYi0zZTk0MjliZjc4MmEuanBl
    Z5GVAs0BigDDw4GhMAE

    > Rzeźników nigdzie nie brakuje, no ale co to ma do rzeczy?

    Chcesz opierdalać Rosję za *samo* użycie uzbrojenia którego WP nie
    poświęciła na ołtarzu politycznej poprawności? Zmieścisz się śmiało.

    > A jak tam z ulubionymi przez Maciarewicza termobarycznymi?

    Nie mam pojęcia. Sprawa pocisków kasowych i RP/WP jakoś mi się
    zapamiętała. Tak samo jak i użycie środków zapalających (białego fosforu)
    *przeciw sile żywej* (ludziom/bojownikom) w Faludży. USA tego paragrafu
    akurat nie parafowały.

    Czy naprawdę trzeba sprawiać wrażenie że Rosję można opierdolić "tylko"
    za użycie "w ogóle" pocisków kasetowych i termobarycznych? Już sama
    napaść na Ukrainę wystarczy do solidnego fundamentu opierdolu o ile się
    unika nadgorliwości fanatycznego idioty. Jak ktoś ma przeciętną
    inteligencje to do tego bez specjalnego trudu parę+ spraw dorzuci bez
    sprawiania wrażenia podwójnej moralności Kalego albo sklerozy co do
    szerokiego kontekstu.

    Ja nie ma zamiaru dać się Putinowi wyłgać _łatwo_ przez odparcie paru
    _nadgorliwych_ oskarżeń.

    --
    A. Filip