  • Data: 2022-03-03 13:59:53
    Temat: Re: Wjechali
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 3 Mar 2022 13:05:53 +0100, Olin wrote:

    > Hail Fiutin!
    > Jest nad wyraz dobrze zorientowany w kacapskich kłamstwach i ochoczo się
    > nimi dzielisz ze światem.
    > Idzie z tego wyżyć?

    Mowisz, ze to kacapskie klamstwa?
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,281
    73109,przemysl-grupa-mezczyzn-zaatakowala-uchodzcow-
    policja-odsyla.html
    https://oko.press/szosty-dzien-na-granicy-ogrom-pomo
    cy-fala-rasizmu/
    https://ekspresjaroslawski.pl/artykul/fala-plotek-o-
    rzekomych/1281883

    W sumie to nie wiem, moze i klamstwa, nie bylem, nie widzialem ..

    Jest dementi, wiec to musi byc prawda :-)
    https://rzeszow.wyborcza.pl/rzeszow/7,34962,28175690
    ,uzbrojona-policja-na-dworcu-w-przemyslu-chroni-ucho
    dzcow-oskarzanych.html

    J.