  • Data: 2022-02-25 07:43:27
    Temat: Re: Wjechali
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Przede wszystkim retoryka, że nie stało się nic, bo NATO zdarzały się
    > też pomyłki czy "pomyłki" jest o kant dupy. Co to ma za znaczenie? Bo
    > NATO coś tam to Putin może już mordować cywili i atakować niepodległy
    > kraj, który jak dotąd nawet członkiem NATO nie jest?

    Stało się bardzo wiele (sama agresja na Ukrainę). Tyle że opierdalanie
    tego jak tani partacz (z)robi z NATO/USA bandę mało lepszych skurwysynów.
    *Mi to niespecjalnie przeszkadza* , tyle że już góra na średnią metę
    Putin to (propagandowo) skrzętnie wykorzysta.

    Na dziś wygląda że rekcją zachodka będą praktycznie tylko sankcje.
    Czyli mówiąc cynicznie: warto pomóc Putinowi wykopać sobie głęboki
    *SOLIDNY* grób dużych i długotrwałych sankcji (głownie gospodarczych).
    IMHO graniem na "może ściemach" i "dowodach" z których robią się góra
    poszlaki należytej solidności i trwałości nie zapewni IMHO.
    *DUŻE+* sankcje będą obosiecznym mieczem wiec ja osobiście wolę się nie
    wkopywać emocjami w kosztowną zbędną nadgorliwość ale na zimno
    skalkulować bilans który _zagwarantuje_ (niekoniecznie natychmiastowy)
    *DUŻY+* efekt bez dużego przepłacania nawet przy założeniu że Putin
    odstawi kontr-sankcje.

    Wojnę _zacząć_ byle wódz idiota potrafi.
    Nie po to się bitwy wygrywa by wojnę przegrać.
    Mężczyznę poznaje się nie po tym jak zaczyna ale jak kończy.

    --
    A. Filip