  • Data: 2022-02-23 18:33:22
    Temat: Re: Wjechali
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.02.2022 o 13:07, n...@o...pl pisze:
    > Mniej TVPiS.
    > Nigdzie nie wjechali.
    > Chociaż PiS pewnie codziennie modli się, by wjechali.

    Moim zdaniem generalnie wszyscy będą zadowoleni. Rosja chciała odzyskać
    swoje tereny i odzyska. Amerykanie i reszta NATO obroni Kijów, którego
    moim zdaniem Rosja chyba nie miała zamiaru atakować, bo po co im
    problem. Ukraina i tak tych utraconych terenów od kilku lat nie miała, a
    jak się to rozwiąże, to otworzy się droga Ukrainy do Unii Europejskiej,
    czy NATO. Konflikt graniczny był przeszkodą. Również mieszkań tych
    republik będą zadowoleni, bo chcą być w Rosji w większości i będą. Ale
    mogę się mylić oczywiście. To moja własna opinia, a nie znam się na tym.

    --
    Robert Tomasik