  • Data: 2005-02-24 18:59:33
    Temat: Re: Windows XP Home w firmie
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 Feb 2005 16:43:25 +0100, Neko napisał(a):

    > Jak zwykle ile ludzi tyle opinii. Najgorsze ze nawet
    > przedstwiciele czolowych firm (np. Microsoft
    > i problem wersji OEM) czesto nie wiedza, jak to z punktu
    > prawnego w ogole wyglada... :(

    Wygląda różnie, często nawet tragikomicznie.
    Nikt jednak nie zauważa faktu, że system OEM wcale nie musi być sprzedawany
    - można go DOSTAĆ jako dodatek do sprzętu.

    W sytuacji spornej stwierdziłbym - to jest faktura na sprzęt. Przyszedł z
    preinstalowanym systemem na dysku, który się rozpakował przy pierwszym
    uruchomieniu i z tą naklejką. Nośnika nie było - był jakiś rescue dysk,
    który zaginął. Naklejka licencyjna jest na obudowie. Zamówiłem goły sprzęt.
    Przed odbiorem stwierdziłem, że konkurencja ma taniej, więc sprzedawca
    zaoferował mi dołożenie bezpłatnie (=w cenie zestawu komputerowego)
    licencję na system Windows XP. Zgodziłem się na taką ofertę i oto efekt,
    stoi tu na biurku.
    Proszę mi udowodnić, że było inaczej, albo zaprzestać insynuacji.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu