  • Data: 2005-02-24 21:48:47
    Temat: Re: Windows XP Home w firmie
    Od: "Smooth" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > W firmie mam zainstalowany Win XP Home, naklejka holograficzna jest
    > oczywiscie naklejona na kompie.
    >
    > Niestety, zaginela gdzies (ukradli?) oryginalna plyta z w/w Win!
    >
    > Pytanie brzmi: Czy sama naklejka holograficzna wystarczy w przypadku
    > kontroli (odpukac) ? Czy trzeba miec jeszcze plytke z Windowsem?

    Tak jak już ktoś powiedział: dowodem legalności oprogramowania wg. MS są 2
    spośród tych oto 3 elementów, które użytkownik otrzymuje nabywając produkt:
    - certyfikat autentyczności (naklejka - w przypadku wersji OEM)
    - nośnik instalacyjny
    - dowód zakupu
    Jeśli użytkownik traci certyfikat, tym samym traci licencje o ile nie
    posiada (np. zapisanego) klucza instalacyjnego.
    Płytę zamówić możesz odpłatnie w MS