  • Data: 2023-12-21 20:04:30
    Temat: Re: Wąsik i kamiński
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Dec 2023 18:37:16 +0100, Krzysztof 'kw1618' wrote:

    > Teraz najnowsze rozważania prawniczych mózgów twierdzą, że Panowie
    > odwołali się do SN a ich sprawę rozstrzygnie Izby Kontroli Nadzwyczajnej SN.

    Kasacja?
    Bo ten wyrok podobno "prawomocny", a kasacja nie wstrzymuje wykonania
    kary (?) ...

    > TSUE podważa status Izby Kontroli Nadzwyczajnej, tak więc w Sądzie jest
    > Izba, która nie jest Sądem ponieważ składa się z neo-sędziów.
    > List do Marszałka Sejmu wyśle zatem podmiot który nie jest Sądem.

    Ale list do Marszałka moze wysłać Sąd Apelacyjny, który wydał wyrok.

    > Wąsik i Kamiński i cały PiS uważa, że Izba Kontroli Nadzwyczajnej jest
    > prawidłowa.
    > Prawnicze mózgi twierdzą, że Marszałka Sejmu wiążą decyzje TSUE,
    > wszystko wskazuje że w sprawie Panów, marszałek Sejmu Hołownia dostanie
    > list z nie-Sądu.

    Ogolnie wydaje mi się, ze chęci politycznej na ich wsadzenie nie ma,
    tzn nie za to, no ale Dura lex etc :-)
    Rożni tacy mogą się nie spieszyć z wykonaniem różnych działań.

    J.