  • Data: 2013-12-22 17:51:01
    Temat: Re: Warsztat zepsuł mi samochód. Co mogę zrobić?
    Od: Madoniowie <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-22 12:41, Maciek pisze:

    > Zebrać? Czyli pewnie żadnych dokumentów nie masz.

    Zebrać, czyli np wyciągi z konta podrukować, maile itp.

    > Jak znam życie nie
    > podpisałeś ani zlecenia naprawy, z wyszczególnieniem co ma być zrobione
    > i za ile, ani nie dostałeś żadnej faktury.

    Mam zlecenie, wyszczególnienie kosztów itd. Trzymam jak relikwie.

    > Dodatkowo zleciłeś (ustnie,
    > masz świadków?) "naprawę", która oficjalnie zostałaby określona jako
    > psucie proekologicznych rozwiązań producenta, więc ogólnie słabo to
    > widzę :-)

    Tu akurat nie widzę związku. Dlaczego rzekoma antyekologiczność miała by
    mieć wpływ na werdykt w sprawie?
    Pomijam tu fakt, że filtr DPF jest urządzeniem antyekologicznym, a nie
    proekologicznym.

    > Oczywiście nie chcę Cię absolutnie zniechęcać do walki o swoje, ale
    > popatrz na sprawę obiektywnie.

    Chcę tak patrzeć, dlatego zadałem m.in pytanie o szanse.

    --
    pzdr
    Przemek