  • Data: 2013-12-23 00:12:40
    Temat: Re: Warsztat zepsuł mi samochód. Co mogę zrobić?
    Od: Madoniowie <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-22 23:01, A.L. pisze:

    > Ale jest UNIA EUROPEJSKA. Ktorej to regulacje dotyczace emisji smiecia
    > z samochodow sa, o ile sobie przypominam ostzrejsze niz te w USA.

    1. Usunięcie DPF nie zmienia żadnych emisji substancji szkodliwych poza
    emisją sadzy
    2. Auto jest z roku 2006, w którym to obowiązywała norma EURO4. Jest ona
    spełniana bez problemu również bez filtra DPF w tym modelu. Nie będzie
    spełniana za to EURO5 - obowiązująca dopiero od 2009
    3. Na pewno jest to legalne i sorry, ale Twoje porównanie do kradzieży
    jest nieco z dupy.
    4. Stosowanie filtrów DPF w samochodach jeżdżących na krótkich
    dystansach jest nieekologiczne i powoduje zwiększenie emisji wszystkich
    substancji szkodliwych oraz powstawanie niebezpiecznych odpadów, ale
    tego żaden durny eurourzędas nie przyzna, bo widział tabelkę i wykresik.
    To dobre rozwiązanie, ale dla ciężarówek.