  • Data: 2005-06-11 19:11:37
    Temat: Re: Uznanie dziecka - sąd
    Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    news:slrndal73v.ojq.pipene-news@beast.tu.kielce.pl..
    .

    > Stonuj troche.

    Why?

    Przeciez to jest grupa - służy również do wyrażania poglądów.

    ;)

    > To jest grupa dyskusyjna i kazdy ma prawo tu pisac.
    > Nawet osoby, ktore prawnikami nie sa, a ktore czytajac grupe chca sie
    > czegos nauczyc.

    No to niech się uczą - kto im broni?

    Jest chyba jednak różnica między nauką (ja np. się uczę - pytam, czytam,
    sprawdzam to co przeczytam) a udzielaniem informacji bez cienia zająknięcia
    się, że "sie uczy", a odpowiedź nie ma najmniejszego powiązania ze stanem
    prawnym.

    Gdyby Johnson nie sprostował, to darek dostałby fałszywe info i nawet by nie
    podejrzewał, że był obiektem cudzej nauki.
    A i nauka Przemka byłaby nic nie warta.

    > Z mojego doswiadczenia na grupie odpowiedzialbym dokladnie tak samo.

    A jednak nie odpowiedziałeś...

    pozdr

    Monika