  • Data: 2005-06-12 19:39:43
    Temat: Re: Uznanie dziecka - sąd
    Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d8h27d$kje$1@inews.gazeta.pl...
    >a udzielaniem informacji bez cienia zająknięcia
    >>
    > 1.
    >
    > a tatuś tego
    >
    > jakiego dziecka?
    >
    > (jest dziecko? nie nie ma jeszcze dziecka, zle napisalem? )

    źle, bo w KRO jest coś takiego jak dziecko jeszcze nie narodzone, ale już
    poczęte
    art 75 KRO

    Skoro płód 5 miesięczny nie jest "dzieckiem nawet nie urodzonym" ale już
    poczetym, to kiedy, Twoim zdaniem płód zaczyna pasowac do tego określenia z
    KRO? Mam nadzieję, że znasz pojęcie "poczęcia" ;)

    Pomijam już zupełnie totalny bzdet, który wsadziłes w swoją wypowiedź....
    Ten o tym, że ten konkretnie facet będzie miał kilka miesięcy na
    zaprzeczenie ojcostwu....

    > 2 co do plodu:
    > .
    > "a jest w ogole cos takiego?"
    >
    > mam nadzieje ze znasz znaczek wystepujacy na koncu tego zdania.

    No i co z tego, że w jednej kwestii zapytałeś, skoro w dwóch innych podałeś,
    z niewzruszoną pewnością, błędne odpowiedzi ??

    Nawiasem mówiąc, jakby to nie nazywać, "alimenty płodowe" są mozliwe...
    Przynajmniej z punktu widzenia prawa.

    Monika