eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzona plyta glowna - pyt. o odpowiedzialnosc sprzedawcy › Re: Uszkodzona plyta glowna - pyt. o odpowiedzialnosc sprzedawcy
  • Data: 2008-03-03 18:42:43
    Temat: Re: Uszkodzona plyta glowna - pyt. o odpowiedzialnosc sprzedawcy
    Od: Andrzej Górecki <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 03 Mar 2008 19:03:17 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A jaka była gwarancja na płytę główną?

    W jakim sensie? Jeśli pytasz o długość - dwuletnia.

    > Urzędnik być może niewinny, tylko klient-szuja stosuje metody szemranych
    > windykatorków.

    Jak tylko wróci mi zdolność wydawania zrozumiałych dźwięków, dopytam w
    biurze rzecznika co i jak.

    Pozdrawiam
    Andrzej Górecki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1